wtorek, 24 sierpnia 2010

Viviane Theby, Michaela Hares "Agility. Sport i zabawa" ("Agility")


Wydawnictwo: RM
Tłumaczenie: Magdalena Jatowska
Data wydania: 6 stycznia 2010r.
Ilość stron: 120
Cykl: Poradnik opiekuna

Agility jest to sport, w którym pies z pomocą właściciela (jego komend) pokonuje różnorodne przeszkody.
Książka jest pełna ilustracji. Storna po stronie, pokazuje nam jak nauczyć psa pokonywania poszczególnych przeszkód (ilustracje pokazują nam krok po kroku -dosłownie ;)- jak sprawić, aby pies poczuł radość z takiej aktywności fizycznej oraz aby opanował to jak najszybciej), tunel, huśtawki itd. wszystko jest jasno przedstawione. Świetne jest to, że w książce pokazane jest jak samemu można zrobić niektóre z przeszkód, w prosty sposób. Pozycja ta zawiera również, propozycje, jak uczyć psa tak ,żeby mógł sobie wszystko dokładnie zakodować :).Urzekł mnie jeden z rozdziałów zatytułowany "Zdrowie i sprawność" znalazłam w nim tytuł, który bardzo spodobał się mojemu psiakowi, a mianowicie "Masaż" :D
Autorki na każdej stronie, podkreślają dobro psa, chcą aby nie tylko nam agility sprawiało przyjemność :) Muszę przyznać, że mojemu kudłaczowi bardzo spodobały się niektóre z pokazanych tu zadań, a do uszczęśliwienia go wystarczą praktycznie tylko długie patyki!


Buziaki! Mam nadzieję że ta dzisiejsza pogoda, ciepłe powietrze, słoneczko i wiaterek, utrzyma się jeszcze trochę!

2 komentarze:

  1. Ciekaw,ciekawe....

    U mnie też słoneczko i także mam nadzieję, że jak najdłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy przygotowywałam mojego psa do zawodów, zamierzałam kupić jeden z takich poradników. Na szczęście (dla mojego portfela), okazało się, że jest ona wyjątkowo pojętną przedstawicielką swojej rasy i nie potrzebuje żadnej zachęty do pokonania kolejnego toru przeszkód. :)
    I - w przeciwieństwie do Ciebie - ja nie mogę już doczekać się zimy. Taka za mnie królowa śniegu. ;)

    OdpowiedzUsuń