niedziela, 31 lipca 2011

Witam znowu :D

Hej!
Jestem już z powrotem u siebie! Wyjazd był świetny, woda w jeziorze ciepła, a widoki cudne :-)!
Książek wzięłam ze sobą 6, a wróciłam z 7, gdyż w kiosku zobaczyłam  książkę Stephenie Meyer "Drugie życie Bree Tanner" za 13 zł i mimo, że nie zamierzałam dodawać jej do swojej biblioteczki, to jednak skusiła mnie cena i wolny czas podczas którego za szybko czytałam zabrane ze sobą pozycje :P.
Czytając Wasze komentarze pod ostatnim postem zauważyłam nominacje do zabawy One Lovely Blog Award za co bardzo dziękuję, sprawiły mi one ogromną przyjemność! Już niedługo postaram się na nie odpowiedzieć :D.
Zabieram się teraz za nadrabianie zaległości: pisanie recenzji, odwiedzanie Waszych blogów, recenzji...
Tym, którzy są na wakacjach lub na nie wyjeżdżają, życzę, ciepłej pogody (zapowiadają upalny sierpień :D) i wspaniałych lektur ^^.
Buziaki!!!

6 komentarzy:

  1. Świetnie, ja już nie mogę się doczekac!
    Ponieważ ostatnio nie mam co czytać mam nadzieję że szybko poczęstujesz nas nowymi recenzjami świetnych ksiązek

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie że się dobrze bawiłaś :) Dziękuję i tego też życzę Tobie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. "Drugie życie..." tez upatrzyłam u siebie w kiosku, ale jakoś nigdy nie spytałam o cenę. No to teraz czekam na recenzje i gratulacje z udanego wypadu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sobie siedzę w Niemczech i mam nadzieję, iż będzie ładna pogoda ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. He he, ja w czasie tygodniowego pobytu nad morzem wzbogaciłam się o 2 książki a mama chyba o 8;P Witaj z powrotem:)

    OdpowiedzUsuń