niedziela, 28 sierpnia 2016

Książkowe zdobycze czerwca, lipca i sierpnia (4/2016)


Mimo że dwanaście to nadal nie jest mało, to jestem zadowolona, że w przeciągu ostatnich miesięcy nie zgromadziłam więcej książek :D (małe sukcesy - to się liczy!). Zważywszy, że pozbyłam się już trzech z nich to jeszcze lepiej ;). Jednym słowem, na razie nad sobą panuję - tylko te okropne, świetne promocje mnie prowokują, no ale cóż - nikt nie mówił, że życie książkofila jest łatwe!


*****

1. Sarah J. Maas "Królowa Cieni"
Wiedziałam, że się ugnę i sięgnę po tę kontynuację, ale szczerze powiedziawszy nadal nie mam ochoty jej czytać ;/.

2. Sarah J. Maas "A Court of Mist and Fury"
Po intrygującym zakończeniu pierwszej części, postanowiłam od razu sięgną po kontynuację - moja opinia w podsumowaniu czytelniczym lipca ;). Dla zainteresowanych - kupowałam przez empik.com



3. Robin Hobb "Royal Assassin"
Jest to kontynuacja świetnej książki fantasy "Assassin's Apprentice" (pol. "Uczeń skrytobójcy"). Jeszcze nie sięgnęłam, ale z pewnością już niedługo to nastąpi.

4. Robin Hobb "Assassin's Quest"
Trzecia cześć wspomnianej wyżej serii. Nie będą wspominać o oczywistym bólu związanym z różnicą w formatach. Nauczka na przyszłość podczas zakupów internetowych z zagranicznych portali: sprawdzaj wymiary! (Ale nic nie zmienia faktu, że okładki są prześliczne!).

5. Takano Ichigo "Orange 1"
Nadszedł moment, którego się w ogóle nie spodziewałam: ja i manga (a przynajmniej wydaje mi się , że to manga). Słyszałam tyle dobrego o tej serii, że postanowiłam spróbować, i mimo trochę mieszanych odczuć sięgnęłam po kolejny tom ;).

6. Takano Ichigo "Orange 2"
Jeszcze nie sięgnęłam, ale już niedługo z pewnością to zrobię! 




7. Anna Moczulska "Bajki, które zdarzyły się naprawdę"
To jest właśnie pokłosie promocji na Znaku! Super ceny i jakikolwiek opór zanika :c. No, ale cóż, książka dobra, chociaż nie zagrzeje miejsca na moim regale. Moja opinia w podsumowaniu czytelniczym lipca ;).

8. Frances Hodgson Burnett "Tajemniczy ogród"
Też ze Znaku. Muszę przyznać, że to wydanie od samego początku przykuło moją uwagę! Moja opinia jw.

9. Rainbow Rowell "Linia serc"
Też z promocji w Znaku (na szczęście już wykupiłam wszystkie książki, które mnie interesowały ;).  Pozycja ta również nie zagościła dłużej na mojej półce. Więcej w podsumowaniu czytelniczym czerwca.

10 C. J. Daugherty i Carina Rozenfeld "Tajemny ogień"
Też ze Znaku, też już nie ma na regale. Moja opinia w podsumowaniu czytelniczym lipca.




11. Jandy Nelson "Oddam Ci Słońce"
Też ze Znaku, jeszcze nie przeczytałam ;). Jak dotąd spotkałam się z pisarką raz ("Niebo jest wszędzie") i nie planowałam tego powtarzać, jednak świetne opinie i promocja zrobiły swoje ;).

12. Emery Lord "Początek mnie i ciebie"
Książka też kupiona na promocji, po tym jak przeczytałam o niej świetne opinie. Przyjemna lektura, jednak nie podbiła moje serca. Więcej w podsumowaniu czytelniczym czerwca.



*****



To na tyle! Jak na razie nie planuję kolejnych zakupów, chociaż wiem, że jako prezent dwie książki nadchodzą ;). Wiadomo też, że jeśli "Orange 2" podbije moje serce, to będę zmuszona sięgnąć po kontynuację, jednak naprawdę mam co czytać i muszę sobie o tym ciągle przypominać :D!

Miłego czytania,
Patsy.

Ps. Wspomniane wielokrotnie podsumowanie czytelnicze lipca (klik) oraz czerwca (klik).
Ps. 2. Mimo oczywistych skłonności - nie jestem sponsorowana przez żadną ze wspomnianych stron ;).

2 komentarze:

  1. Szczególnie zazdroszczę przeczytania już Court of mist and fury. Nie mogę się doczekać, żeby dorwać tę książkę w swoje ręce:D

    moonybookishcorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń