czwartek, 23 grudnia 2010

Wesołych Świąt! + stosik ;)

Święta już tuż, tuż, więc chciałabym Wam wszystkim życzyć zdrowych, spokojnych, a przede wszystkim magicznych Świąt Bożego Narodzenia, abyście ten wspaniały czas spędzili w ciepłym, rodzinnym gronie z miłą lekturką u boku, oczywiście :-).
Dziękuję również za to, że jesteście ze mną i dzielicie się swoimi opiniami, na moim i Waszych blogach :D

Chciałabym przedstawić mój stosik. Muszę przyznać, że gdybym nie śledziłam Waszych wpisów to wysłałabym się na leczenie, bo ileż można szukać książek na promocjach (jak "Wizje w mroku" upolowane za niecałe 20zł - i jak tu odmówić?!) w bibliotekach ("Wybrana" - tak wiem, nie miałam czytać już tej serii, no ale to nie moja wina, że ta książka na mnie wpadła!) oraz zamawiać sobie m.in. u przyjaciół na prezenty.... Hmmm...

Najgorsze, że nie wiem od jakiej lektury zacząć, każda mnie tak kusi...



Nie wiem, kiedy to wszystko przeczytam i zrecenzuję (pewnie nie wypowiem się o wszystkich książkach, bo tyle czasu nie mam ;p). Jakoś dam radę :D

Chciałabym też BARDZO podziękować pewnej niesamowicie utalentowanej osóbce o nicku madmad, która prowadzi blog Ogród książek Mad,  przesłała mi ona przecudowną zakładkę do książek! Dziękuję :*



Jeszcze raz, życzę Wam wspaniałych Świąt, Patsy =]

Ps. W kolejnym poście, będzie recenzja książki "Mojra. Wilczyca i Córka Ziemi" :).

21 komentarzy:

  1. Zacznij od Cukierni! :D
    Wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, Wesołych Świąt ;)
    A zakładka boska ;) Po prostu cud, miód...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Ci "Cukierni" i innych książek :)

    Piękna zakładka.

    Wesołych Świąt, Patsy !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej chyba będę częstszym bywalcem na Twoim blogu, ze względu na stosik :)
    Dom nocy- cóż, nie ciągnie mnie zupełnie do tej serii.
    Wizje w mroku- nie podobały mi się, pierwsza książka J.L Smith którą czytałam, strasznie mnie zawiodła ta pisarka.
    A reszta jakoś czeka na przeczytanie. Ciekawi mnie Twoja opinia o "Wilkołaku" ;)
    Aha, no i Wesołych również życzę, żeby nie były tak szalone święta jak u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. ze stosami mam taki sam dylemat - nie ma kiedy czytać, a zbieranie ich sprawia mi wielką frajdę :)

    Wesołych Świąt wzajemnie!
    a madmad robi śliczne zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To będzie co czytać, jeśli to wszystko zrecenzujesz...
    Kilku pozycji jestem niezmiernie ciekawa.
    Patsy, Tobie również życzę radosnych świąt, pełnych ciepła, rodziny i prezentów xD A na nowy rok baaardzo dużo książeczek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych świąt życzę:)
    Świetny stosik! :D Zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych Świąt ;) A ze stoiku co nieco bym ci ukradła

    OdpowiedzUsuń
  9. Pokaźny stosik :) Godny pozazdroszczenia. A zakładka naprawdę świetna ;)
    I oczywiście wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny stosik! Czekam na recenzje bo wiele z tych książek mnie interesuje ;)

    Moja droga Wesołych Świąt i niech zawsze na Twojej półce czeka taki duży stosik książek do przeczytania ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Zupełnie jak ja. Też nigdy nie wiem od czego zacząć ;) Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stosik , a zakładka prześliczna !

    Wesołych Świąt ;*

    Wesołych świąt Bożego Narodzenia
    zdrowia, szczęścia i miłości
    w gronie rodziny i przyjaciół
    żeby Jezusek u was zagościł!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo czasu na przeczytanie tych wszystkich książek!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wesołych Świąt Kochana ;****
    Piękny stosik :)
    Dostałam pod choinkę Cukiernię pod amorem :P Dwa tomy, a obiecałam sobie, że nie będę czytać super modnych książek :P

    OdpowiedzUsuń
  15. wesołych świąt! ;)
    a stosik ciekawy. :)
    [http://toocloseforcomfort.blox.pl]

    OdpowiedzUsuń
  16. oprócz pierwszej od góry i Cukierni nie słyszałam o żadnej książce;d no jeszcze Wilkołak, ale film mnie odtrąca;d zazdroszczę stosiku;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Wesołych Świąt! Imponujący stosik, życzę wspaniałych chwil przy lekturze.

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej zazdroszczę Ci "Wybranej". W poniedziałek wybiorę się do biblioteki, może jakaś nowość pań Cast będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Stosik zniewalający, zakładka przepiękna ;) No i życzę Ci wesołych Świąt, które dobiegają już końca...

    OdpowiedzUsuń
  20. oj kilka książek przeczytałam a kilka bym Ci zabrała ;)

    OdpowiedzUsuń