niedziela, 24 września 2017

Stosik 3/2017


Muszę przyznać, że gdyby nie ostatnia promocja 3za2 w empiku sensu nie miałoby robienie tego posta ;). W ostatnich miesiącach naprawdę nie miałam problemu z nadmiernym kupowaniem książek, z czego jestem bardzo zadowolona :D. 

1. Meghan Quinn "Drogie życie"
Pisałam o tej książce ostatnio w najbardziej oczekiwanych zapowiedziach - jak widać lektura ta szybko trafiła w moje łapki :). Pozycja już przeczytana, nie było źle - więcej w podsumowaniu czytelniczym miesiąca.

2. Nicolas Barreau "Parigi e sempre una buona idea"
Zakupiona podczas letnich wakacji, zapowiada się lekko i przyjemnie ;).

3. Christophe Galfard "Wszechświat w twojej dłoni"
Kolejna wyczekiwana przeze mnie lektura września już na moim regale. Jeszcze nie czytałam, ale jestem bardzo ciekawa.

4. Luc Perry, Claude Capelier "Filozofia - najpiękniejsza historia"
Ostatnio bardzo interesuję się filozofią i podczas poszukiwań trafiłam na tę pozycję. Zapowiada się interesująco :D.

5. Dana Shultz "Minimalist Baker. Prosto, smacznie, wegańsko"
Jak na razie przetestowałam kilka przepisów i wszystkie okazały się świetne :D! Nie jestem wielką kucharką (nie lubię marnować czasu  na gotowanie), a ta książka jest niezwykle wygodna - proste przepisy, dobrze wszystko wytłumaczone i bez udziwnionych składników. Polecam :). 

6. Nicolas Barreau "Sekretne składniki miłości"
Książka nie załapała się na zdjęcie, gdyż już opuściła moją kolekcję. Niestety, nie podobała mi się ergo nie polecam.

*****

To na tyle! Poszło szybko ;) coś mi się jednak wydaje, że następny stosik (ostatni na ten rok) będzie większy ;D.

Miłego czytania,
Patsy.

2 komentarze:

  1. Ten stos lektur wcale nie jest mały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie taki mały stosik! Ja chętnie sięgnęłabym po "wszechświat w twojej dłoni" :)

    OdpowiedzUsuń