niedziela, 25 czerwca 2017

Najbardziej wyczekiwane zapowiedzi! 2/17


Przygotowując ten post, doznałam małego (raczej całkiem dużego) szoku, gdyż wszystkie pozycje na tej liście zahaczają o literaturę młodzieżową. Mała ciekawostka: nie jestem wielką fanką tego gatunku ;P. Oczywiście trochę generalizuję, gdyż pozycje, które zaraz przedstawię reprezentują sobą trochę więcej (mam przynajmniej taką nadzieję) niż błahe historyjki. 

Kasie West 
"Blisko ciebie"
5 lipca
Autorka ta wydała już całkiem sporo młodzieżowych romansów, które mnie zupełnie nie kręcą. Jednak kiedy dodamy do tego noc w bibliotece moja ciekawość jakoś niepostrzeżenie wzrasta :D. Jestem po prostu ciekawa jak autorka rozwinie ten ciekawy element.

Julie Israel 
"Indeks szczęścia Juniper Lemon"
5 lipca
Elementem, który bardzo wpływa na mój pozytywny odbiór literatury młodzieżowej, jest poruszanie ważnych i trudnych tematów - w przypadku tej pozycji jest to strata siostry. Akcja pozycji opiera się na tym, że główna bohaterka gubi swój tytułowy indeks szczęścia (a przynajmniej tak rozumiem opis ;). Bardzo zaciekawiła mnie ta fabuła, a dodatkowo okładka jest naprawdę śliczna ;D.

Mindy McGinnis
"Dyskretne szaleństwo"
14 lipca
Tą pozycją jestem zainteresowana już od długiego czasu - chciałam sięgnąć po oryginał, ale jakoś zawsze miałam inne priorytety. Z tego co wiem jest to połączenie fikcji historycznej oraz powieści detektywistycznej (wraz z jakimś dramatem, gdyż bohaterka niezasłużenie trafia do szpitala psychiatrycznego). Z pewnością sięgnę po tę pozycję, gdyż jestem jej bardzo ciekawa - zwłaszcza teraz, gdy jest ona na wyciągnięcie ręki :D.

 Cinda Williams Chima
"Zaklinacz ognia"
16 sierpnia
W końcu! Serię "Siedem królestw" tej autorki bardzo lubię, więc oczywistością jest, że chciałam sięgnąć po kontynuację (nowe postacie, lata po wspomnianym cyklu). Niestety wydawca ciągle przesuwał wydanie tej pozycji z winy oryginalnego wydawcy - druga część serii dostała okładkę w innym stylu niż pierwsza - przynajmniej polski wydawca dba o nasze spełnienie estetyczne ;D. Nie mogę się doczekać tej pozycji! 

Kathryn Ormsbee
"Milion odsłon Tash"
16 lipca
Moją ciekawość uruchomiły książki na okładce, a późniejsze porównanie do "Fangirl" jeszcze bardziej wzmogło moje zainteresowanie. Jednak elementy vlogów i internetowa sława w dość  (zdawałoby się) dziecinnym wydaniu trochę mnie odstraszyły ... Zobaczymy ;).

Leigh Bardugo
"The Language of Thorns"
29 września
Ta okładka o.O. "The Language of Thorns" (Język cierni) jest zbiorem baśni z uniwersum książek autorki (Trylogia Grisha i "Szóstka wron") co brzmi wprost fantastycznie ;). Leigh Bardugo jest wspaniałą pisarką i z chęcią sięgnę po taki wspaniały dodatek do serii, którą uwielbiam ("Szóstka wron"). Pozycja ta jest również wypełniona pięknymi ilustracjami Sary Kipin.

*****
Nadchodzące miesiące zapowiadają się bardzo ciekawie :D!

Miłego czytania,
Patsy

4 komentarze:

  1. Trzymam kciuki, aby wszystkie te książki trafiły na Twoją półkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książkę Leigh Bardugo biorę w ciemno, zakochałam się w Szóstce wron! Poza tym jestem ciekawa nowej serii Chimy :)

    OdpowiedzUsuń