poniedziałek, 26 października 2015

Najbardziej wyczekiwane zapowiedzi! 2/15

Tak się złożyło, że jesień obrodziła w wiele wyczekiwanych przeze mnie książek! Post o zapowiedziach opublikowałam we wrześniu (link), a tu proszę, kolejne pozycje wychodzą na polskim rynku, z czego nie sposób się nie cieszyć :D. 
Oto najbardziej wyczekiwane przeze mnie zapowiedzi:

Jane Austen "Emma" 4.11
Jest to jedyna książka autorki, jakiej nie posiadam. Najwyraźniej, nieświadomie, czekałam na wydanie w prześlicznej serii wydawnictwa Świat Książki! Nie wiem, czy "Emmę" kupię od razu, jednak wiem, że nastąpi to niedługo :)!

Błyskotliwa komedia omyłek, której przedmiotem jest gra pozorów i iluzje, jakich dostarcza nam w nadmiarze nasz egoizm i zadufanie. W samym zaś środku intrygi stoi niezwykła bohaterka, pełna życia i wigoru, urocza, nieznośna i apodyktyczna Emma.



Małgorzata Musierowicz "Feblik" 6.11
Kolejna część (21) mojej ukochanej Jeżycjady! Dla mnie lektura obowiązkowa :).

Feblik  to ciąg dalszy bestsellerowej Wnuczki do orzechów. Akcja przebiega w czasie tych samych kilku upalnych dni sierpniowych, a dotyczy przełomu w życiu Ignacego Grzegorza. 
Humor, dobra energia, radość życia i ciepło – znajome postacie i zaskakujące wydarzenia! – jednym słowem: Jeżycjada! 



Marie Rutkoskie "Niezwyciężona. Tom 1. Pojedynek" 18.11
Zobaczenie tej książki w zapowiedziach było dla mnie przemiłą i ogromną niespodzianką! Dużo dobrego słyszałam o tej trylogii (dostępne są już dwa tomy) i planowałam sięgnąć po oryginał. Jestem bardzo podekscytowana lekturą i mam nadzieję, że moje oczekiwania nie okażą się za wysokie :D!

Nigdy nie mieli być razem. 17-letnia Kestrel, córka generała, prowadzi ekstrawaganckie życie i cieszy się wieloma przywilejami. Arin nie ma nic poza koszulą na grzbiecie. Kestrel jednak, pod wpływem impulsu, podejmuje decyzję, która nieodwołalnie związuje ich ze sobą. Chociaż oboje próbują z tym walczyć, nie mogą nic poradzić na to, że rodzi się między nimi miłość. W imię bycia razem muszą zdradzić swoich ludzi… a w imię lojalności krajowi                                          muszą zdradzić siebie nawzajem.

To wszystkie zapowiedzi, o których wiem oraz, na które jestem podekscytowana! Do końca roku jeszcze ponad dwa miesiące, więc nadzieja na kilka ekscytujących lektur jest jeszcze bardzo realna :).

Miłego tygodnia, Patsy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz