poniedziałek, 25 maja 2015

TAG: Niepopularne opinie


Dzisiaj coś zupełnie innego, a mianowicie tag na moim blogu. Jako osoba, która posiada dość dużo niepopularnych opinii oraz zainspirowana Booktubem postanowiłam przetłumaczyć i odpowiedzieć na te ciekawe pytania (dla ciekawych oryginalna nazwa brzmi: Unpopular Opnions Tag). 

1. Popularna seria lub książka, której nie lubisz:
"Niezgodna" (cała seria) Veronici Roth

2. Popularna seria lub książka, której wszyscy nie lubią, prócz ciebie:
Może niekoniecznie nie lubią, ale zdecydowanie uważam, że Licia Troisi zasługuje na większy rozgłos.

3.Trójkąt miłosny, w którym główny bohater skończył z niechcianą przez ciebie osobą, lub para, której nie lubisz.
Gaz i Hazel z "Gwiazd naszych wina" Johna Greena

4. Gatunek, po który bardzo rzadko sięgasz:
Sci-fi (prawdopodobnie wcale)

5. Popularny lub kochany bohater, ktorego nie lubisz:
Julia z serii "Dotyk Julii" Tahereh Mafi

6. Popularny autor, który tobie nie podpasował:
Cassandra Clare - początki były dobre, ale już czwarty tom "Darów Anioła" mnie zniszczył, a z trylogią "Diabelskie Maszyny" rozstałam się już po pierwszej części.

7. Popularny motyw, którego masz już dość (np. trójkąty miłosne, skorumpowany władca itd.)
"Jestem szarą myszką, która dzięki swoim niesamowitym, często ukrytym zdolnościom może uratować świat w pojedynkę, bo nikt nie potrafi robić tego lepiej ode mnie, bo jestem taką szarą myszką." Trochę karykaturalnie, ale coś w ten deseń.

8. Popularna seria, którą w ogóle nie jesteś zainteresowany:
Do serii o Marze Dyer kompletnie mnie nie ciągnie.

9. Mówi się, że książka jest zawsze lepsza od filmu, ale jaka adaptacja (serial lub film) podobała Ci się bardziej od książki?:
Mimo, iż już go nie oglądam, to serial "Pamiętniki Wampirów", podobał mi się bardziej od książek.

To już wszystkie pytania! Jeśli chcesz odpowiedź na ten tag na swoim blogu lub w komentarzach to serdecznie zapraszam :D.

Miłego tygodnia, Patsy.

6 komentarzy:

  1. Och "Mara Dyer" jesy naprawdę świetna ! Przynajmniej pierwsza część, którą skończyłam kilka dni temu i nie wiem teraz co ze sobą zrobić ^^ "Dotyk Julii" ostatnio zapragnęłam przeczytać, więc zobaczę jak mi się spodoba :)
    Bardzo fajny ten TAG ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie słyszałam, że pierwsze części 'Mary Dyer" są świetne, a dwie ostatnie dość rozczarowujące :/ 1 część, czyli "Dotyk Julii" akurat nawet mi się podobała, więc życzę miłej lektury!

      Usuń
  2. Bardzo fajnie, że przetłumaczyłaś ten TAG, bo jest świetny ^^ Przyznam jednak, że bardzo mnie zaskoczyłaś, bo nie lubisz wielu postaci, czy książek, które przez wiele osób są strasznie wychwalane :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny tag, taki zupełnie inny. Nawet zaczełam się zastanawiac nad własnymi odpowiedziami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gaz i Hazel też nie należą do moich ulubieńców i myślałam, że jestem wyjątkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć! Miałam trochę wyrzutów sumienia, przy ich wyborze ;).

      Usuń