poniedziałek, 15 grudnia 2014

Sposób na naukę języka angielskiego od podstaw

W dzisiejszym poście znów przedstawiam Wam kolejną produkcję wydawnictwa Cztery Głowy. Kilka miesięcy temu pisałam o ich ciekawej serii fiszek (link tu i tu). W tamtych recenzjach wyrażałam swoją bardzo pozytywną opinię: świetna jakość, ciekawe tematy, różne poziomy i to wszystko w formie małego, przenośnego zestawu fiszek!

Ten pakiet, czyli "Angielska gramatyka dla początkujących" jest bardziej "ograniczony", tak jak głosi tytuł (cóż za wskazówka!) jest to gramatyka dla początkujących (poziom A1-A2), przyda się również tym, którzy chcą utrwalić podstawy zanim ruszą do kolejnych poziomów. 

Mimo, iż są to "jedynie" fiszki, zestaw ten jest obszerny, zawiera: 250 dwustronnych kartek, w tym 47 zagadnień gramatycznych, książeczkę z ćwieczeniami oraz dostęp do testu online. Cały pakiet jest przejrzyście podzielony na tematy, które łatwo opanować - informacje na każdej fiszce są dobrze wyważone - szok naukowy nie grozi! 



Fiszki to świetny sposób na łatwą i szybko naukę języka, dzięki temu, że są niewielkich rozmiarów, możemy bez problemu brać ze sobą codzienne do pracy/szkoły wybraną ilość zgadnień gramatycznych, bez dodatkowego obciążania toreb, czy plecaków :), wszystko dzięki temu, że jest to pierwsza gramatyka na kartkach!

W moim przypadku, fiszki te nie przydały mi się (mój angielski ma się dobrze) :), jednak wiem, że dużo osób skorzysta na tym zestawie, gdyż jest on świetnym sposobem na porządną naukę języka od podstaw. 

Miłego tygodnia, Patsy :)

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sposobów na naukę języka angielskiego jest bardzo dużo i to tylko od nas zależy, który nam najbardziej będzie pasował. Ja jestem zwolennikiem chodzenia na kursy https://lincoln.edu.pl/warszawa/jezyk-angielski/kurs-angielskiego-business-english z których najwięcej wynoszę w postaci nowych słówek czy zwrotów. Wtedy wiem, że moja nauka na pewno będzie przydatna w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie przy nauce języka niemieckiego doskonale sprawdza się https://www.jezykiobce.pl/niemiecki/1098-ifiszki-niemiecki-1000-najwazniejszych-slow-aplikacja-mobilna.html i muszę przyznać, że przyswajam co raz więcej słówek po niemiecku. Jestem zdania, że na właściwą naukę przyjdzie czas jeśli dobrze opanuję słówka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Angielskiego można nauczyć się szybko, jednak warto wiedzieć jak to robić skutecznie. Najważniejsze 4 zasady nauki angielskiego od podstaw znajdziecie tutaj: http://angielskionline.edu.pl/nauka-angielskiego-od-podstaw-4-najwazniejsze-zasady/

    OdpowiedzUsuń