niedziela, 19 lutego 2017

Najbardziej wyczekiwane zapowiedzi! 1/17



Muszę przyznać, że jestem dość podekscytowana następnymi miesiącami, gdyż światło dzienne ujrzy wiele pozycji, których nie mogę się doczekać :D. 
Bez zbędnych wstępów, przedstawiam pozycje, których wyczekuję, a które zostaną wydane w najbliższych kilku miesiącach (głównie marcu):


Renee Ahdieh "Gniew i świt" - 1.03
Fantasy

Książka ta jest bardzo popularna, planowałam sięgnąć po oryginalną wersję, jednak nie byłam wystarczająco zmotywowana ;P. Teraz już nie mam wymówek i z pewnością sięgnę po tą pozycję w przyszłym miesiącu :D


Rupi Kaur "Mleko i miód" - 1.03
Poezja

Po poezję sięgam niezwykle rzadko - po prostu nie jestem fanką. Jednak o tej pozycji słyszałam wspaniałe opinie, a niektóre utwory, które czytałam w internecie są w rzeczywistości bardzo przystępne. Cieszę się, że książka ta zostaje wydana po polsku (wydanie angielskie jest dość drogie :/), jednak przed zakupem planuję porównać tłumaczenie z oryginałem.


Neil Gaiman "Mitologia nordycka" - 1.03
Fantasy

Jak na razie miałam styczność z Neilem Gaimanem tylko w opowiadaniach, jednak słyszałam dość mieszane opinie na temat jego stylu. Może mitologia nordycka nie jest na szczycie moich zainteresowań, ale chciałabym się dowiedzieć o niej trochę więcej :). Z zakupem pewnie trochę sie wstrzymam i poczekam na więcej recenzji ;).


Brian Staveley "Ostatnia więź" - 21.03
Fantasy

Jest to finał trylogii "Kroniki nieciosanego tronu", którego nie mogę się doczekać ;D. "Miecze cesarza" (I część) jest jedną z moich ulubionych książek fantasy, "Boski ogień" (II część) nadal czeka na półce, jednak już niedługo temu zaradzę :). Mam nadzieję, że się nie zawiodę i z ogromną chęcią sięgnę po tę pozycję!



J. K. Rowling "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć. Oryginalny scenariusz" - 15.03
Fantasy

Szczerze nie wiem, czy sięgnę po tę pozycję, gdyż słyszałam, że nie odbiega od filmu, ani nie daje nam jakiś ciekawostek etc. Pożyjemy, zobaczymy ;). Okładka za to jest świetna!


Sarah J. Maas "A Court of Wings and Ruin" - 2.05
Fantasy

W stosunku do tej serii mam dość mieszana uczucia, nie jest to również najlepsza literatura jaką czytałam, jednak jestem wystarczającą ciekawa, żeby przeczytać ten finał. Mam nadzieję, że mnie nie zawiedzie, chociaż muszę przyznać, że moje oczekiwania nie są wygórowana ;P.

*****

Oczywiście jest wiele świetnych zapowiedzi w nadchodzących kilku miesiącach, jednak postanowiłam się skupić na tych najbardziej mnie interesujących ;D, robiąc tą listę zorientowałam się też, że jestem dość monotematyczna jeśli chodzi o gatunki, jednak nie jest mi z tego powodu przykro ;P.

Miłego czytania,
Patsy.

6 komentarzy:

  1. Na Gniew i Świt czekam bardzo bardzo bardzo! Filia ma nosa do prawdziwych perełek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. A court of wings and ruin nie jest finałem z tego co wiem. Ma być podobno więcej książek z tej serii.
    Pozdrawiam :)
    moonybookishcorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ma być potem kontynuacja z innymi bohaterami w roli głównej :D

      Usuń
  3. Trzecia część Dworu Cierni i Róż będzie ostatnia? Mnie dwójka tak sie spodobała że nie mogę wytrzymać w oczekiwaniu na kontynuację xD

    OdpowiedzUsuń