czwartek, 24 stycznia 2013

KONKURS! Xinran Xue "Wiadomość od nieznanej chińskiej matki. Opowieść o miłości i stracie"





Witam!
Z przyjemnością zapraszam Was wszystkich do konkursu, w którym możecie wygrać książkę  Xinran Xue "Wiadomość od nieznanej chińskiej matki. Opowieść o miłości i stracie"! Rozdanie to organizuję dzięki wydawnictwu Świat Książki (Weltbild).

Aby wziąć udział w konkursie należy obowiązkowo:
- napisać komentarz pod tym postem, w którym wyrażacie chęć wzięcia w nim udziału,oraz podać w nim Wasz adres e-mail,
- być obserwatorem mojego bloga (http://patsy-books.blogspot.com/) - koniecznie napiszcie nazwę nicka, pod którym mnie obserwujecie!


Aby uzyskać dodatkowe szanse w konkursie:
- należy napisać komentarz pod moją recenzją książki. Musi mieć on oczywiście jakieś sensowne, merytoryczne brzmienie ;) (+1 los)
- jeśli już przed konkursem byłeś/aś moim obserwatorem (+1 los),
- napisać o konkursie na swoim blogu (+2 losy)

To tyle! 

Konkurs trwa do 16 lutego do godziny 23:59 :)

Buziaki, Patsy!

11 komentarzy:

  1. Zgłaszam się!
    Obserwuję już od jakiegoś czasu jako Marcepankowa.
    Adres e-mail: karolka1999[at]interia.pl
    Baner o konkursie zaraz pojawi się na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się.
    Obserwuje, jako Cyrysia
    mail: krysia2304@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się
    Obserwuję jako Agatha
    agatka105@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się.
    Obserwuje od pewnego czasu jako Piotr W.
    Mój e-maill: spokowap@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się :)
    Obserwowałam już przed konkursem jako Alyss
    e-mail to: silvershadow61@gmail.com
    Banerek już za chwilę się pojawi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się ;)
    email: meme@poczta.onet.eu
    Obserwować obserwuję i robiłam to już przed konkursem (Z chęcią tu zaglądam) ^^
    Informację o konkursie wstawię jutro i też w dniu jutrzejszym przeczytam recenzję (bo teraz już oczy zmęczone o tak późnej porze).

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja się zgłaszam
    @: kajojcia82@o2.pl
    Obserwuję już od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się!
    patrycjakuchta@onet.pl
    Obserwuję jako Patka
    Dodałam komentarz pod recenzją
    Info na moim blogu też jest :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się.
    ewelinajamrozik11@wp.pl
    mia.vico

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się ;)
    stoje.za.drzwiami@gmail.com
    Obserwuję jako Bahari ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. zgłaszam się
    obserwuję jako montagne
    montagne@wp.pl

    OdpowiedzUsuń