niedziela, 23 maja 2010

Stephanie Meyer saga "Zmierzch"



Wydawnictwo: Dolnośląskie
Saga Zmierzch
Tłumaczenie: Joanna Urban
Wydane w: 2007

Swoją "działalność" zacznę od zrecenzowania bestsellera ostatniego roku, czyli sagi "Zmierzch".
Dzięki tej sadze zaczęłam swoją przygodę z książkami fantasy, za co jestem jej wdzięczna :)
Co do samej sagi, jest ona wciągająca, prosto napisana, ogólnie odbieram pozytywnie.
Są oczywiście i minusy takie jak: przewidywalność (która momentami wprost irytowała), każdy ruch bohaterów, zwrot akcji łatwo jest przewidzieć, w polski tłumaczeniu jest wiele błędów gramatycznych. Dzięki temu, że przeczytałam wiele książek fantasy mogę porównać wyobraźnie autorki, która w przypadku tej sagi nie jest zbyt kreatywna.

Wiem, wiem dużo napisałam o minusach, ale część z nich odkrywałam po tym jak "ochłonęłam" od Edwarda, Jacoba i Belli :) oraz po 3 przeczytaniu :P

Ogólnie ---> polecam, choć myślę, że nie muszę tego robić, gdyż pewnie 95% z was ma za sobą tą lekturę :)

Wszystkie opinie, propozycje proszę kierować do mnie, lub podzielić się nimi w komentarzach :)

Kisses, P.

1 komentarz:

  1. książka jest sto razy lepsza niż film:) nie polubiłam głównej aktorki:)
    jak coś to wole intruza niż zmierzch:)

    OdpowiedzUsuń